[Kepviselok] bipp

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 24., Cs, 06:15:26 CEST

Hello!

Ma egy kicsit (illetve tegnap vagy mi) beégtem, mert én voltam az egyetlen
eltés aki megjelent a bipp-en, illetve pláne én voltam az egyetlen akinek
nem volt névjegykártyája. Úgy tűnik, hogy máshol a legkisebb hök, legkisebb
képviselőjének is van hökös névjegykártyája, pedig azt hittem már, hogy
menők vagyunk mert van saját domain-nevünk. kvázi. meg találkoztam egy
sráccal akit dudás ferencnek hívtak és kisértetiesen hasonlított dudira,
pedig azt sem tudja kicsoda.

a lényeg a névjegykártya volt, meg hogy jó volt a parti.

Bence