[Kepviselok] bipp

Szervezo Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2010. Jún. 24., Cs, 10:57:35 CEST

Ez a téma mindig előkerül, és azzal a lendülettel kerül is vissza. Én is
többször jártam hasonlóan, és biztos vagyok benne, hogy néhány kolléga is
(pl. Ring Peti, Endi, stb.). Itt ne azt érezzétek, hogy legyen
néhányunknak, vagy mindenkinek névjegykártyája, mert ciki, ha néha nincs,
de tényleg van, amikor elég gáz.

Vegyük elő mégegyszer, így kérem, vegyük fel a következő Választmány
napirendi pontjai közé.

üdv
Gabó

> Hello!
>
> Ma egy kicsit (illetve tegnap vagy mi) beégtem, mert én voltam az
> egyetlen
> eltés aki megjelent a bipp-en, illetve pláne én voltam az egyetlen
> akinek
> nem volt névjegykártyája. �y tűnik, hogy máshol a legkisebb
hök,
> legkisebb
> képvisel�ének is van hökös névjegykártyája, pedig azt hittem
> már, hogy
> men� vagyunk mert van saját domain-nevünk. kvázi. meg
találkoztam