[Kepviselok] Beszámoló

kommunikacio at ttkhok.elte.hu kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 28., V, 19:00:41 CEST

Kedves Képviselők,

Az alábbi levélben az elmúlt 1 hónap során végzett munkámról készült
beszámolót olvashatjátok.

A Karrierközpont kapcsolattartóival ezen időszakban 2 ülést tartottunk.
Összefoglalva: a decemberi sikeres Pickwick-KKP kampány után a
továbbiakban is szponzorokkal kívánunk együttműködni, hogy valóban
sikeressé tehessük a Karrierközpont munkáját. A következő hirdetőkampány
partnere a HELL, a promóció a TTK-n április elején lesz (a határidő
április vége, de én szeretném közvetlenül a szünet után elvégezni).

Az elmúlt hónap során részt vettem 2 EHÖK kommunikációs megbeszélésen,
valamint egy sajtó-kommunikáció vezetőképzőn. A sajtórészleg főbb pontjai
a következők voltak: kérdőívek szerkesztése, melyből információt
nyerhetünk, hogy a hallgatók elsősorban honnan értesülnek a
rendezvényekről. Felvetettem, hogy mi lenne, ha ezek a kérdőívek mindössze
2 kérdésből állnának, ezáltal például a karszalag átvételi helyszínén (ott
mindenki kb 30-50 mp-et tölt el), jelentős fennakadás nélkül, egy ember
bevonásával alkalmazható lenne. Rövid időn belül bevezetésre kerül ELTE-s
sajtósok és kommunikációsok részére egy ún. sajtókártya, erről bővebb
felvilágosítást (igénylés, kedvezmények,stb) az EHÖK valamint az ELTE
Online főszerkesztője nyújt. Egyeztettük a nyári vezetőképző programjait
is, megállapodás szerint külön sajtós és külön kommunikációs szekcióval.
Javaslatomra a kommunikációs szekció OMHV-val foglalkozó előadásán oktatói
részről is lesz képviselő. Előadások lesznek továbbá a következő
témakörökben: PR, honlap, hirdetésszervezés, kari lapok értékelése. Az
OMHV értékelésénél megemlítettem, hogy nem elég egy oldalról közelíteni a
kérdést, be kell vonni az oktatókat is, szeretném, ha ez irányban
történnének megfelelő lépések, ezt folyamatosan igyekszem nyomon követni.
A következő kampány részeként a motiváló ajándékok és a gerilla-kampány
lesz a fő irányadó vonal. Plakátolás ügyben született egy új koncepció
(melyről még egyeztetés folyik): amennyiben a campusok biztosítanak
megfelelő állandó felületet, úgy az EHÖK vállalja az egyetemi szintű
rendezvények állandó és folyamatos, megfelelően koordinált plakátolását.
Az ELTE rádió is bemutatkozott a vezetőképzőn, valamint a LEN-kampány
képezte szerves részét az ülésnek. Külön sajtós stand fogja színesíteni
(remélhetőleg) a rendezvényt, játékokkal, kiadványokkal,
nyereményekkel. Előadóink is lesznek Csernus doktor és Soma személyében.

A képviselő listára kiküldtem az infolevél tervezetét. Az eredeti
(februári) terv formátuma nem volt kompatibilis a MS Outlook rendkívül
fejlett rendszerével, így a meglévő elemekből egy teljesen új levelet
kellett összeraknunk, természetesen erre a tényre csak egy
„rövidebb” szerkesztési procedúra után derült fény…

Köszönöm, hogy elolvastad a beszámolómat,

Láng Teodóra
Kommunikációs Biztos