[Kepviselok] (nincs tárgy)

aeron at ttkhok.elte.hu aeron at ttkhok.elte.hu
2010. Már. 28., V, 21:06:46 CEST

Tisztelt Képviselők, Kedves Hallgatók,

a kedden (március 30-án) esedékes Küldöttgyűlésen örömmel fogadnék
jelölést a TTK HÖK elnöki tisztségére.

A következő három hónap munkatervét jelen e-mailhez csatolom.

Jelenleg elsőéves tanári MA szakos hallgató vagyok, emellett a Szegedi
Tudományegyetem Általános Orvosi Kar Orvosi Vegytani Intézetének kutató
biológusa. Az Egyetemi Hallgatói Önkormányzatban pedig az ellenőrző
bizottság tagja.

Aki korábbi elnöki munkámat kívánja megismerni, annak ajánlom, hogy
olvassa el az alábbiakat:
- a 2006 november - 2007 június közötti időszakról:
http://aeron.web.elte.hu/beszamolo_elnok_2007nov_2007jun.doc
- a 2007 július - 2007 szeptember közötti időszakról:
http://ttkhok.elte.hu/pipermail/kepviselok/2007-September/004275.html
- a 2007 szeptember 2008 január közötti időszakról:
http://ttkhok.elte.hu/pipermail/kepviselok/2008-February/004888.html

Korábban a TTK HÖK elnöke voltam (2006-2008), illetve az EHÖK tudományos
referense (2008-2009).
Jelenleg is tagja vagyok a TTK Kari Tanácsának (2005-től) és a Biológiai
Intézeti Tanácsának (2004-től).

Üdvözlettel:

Szenes Áron
Name: szenes_elnoki_munkaterv_2010apr_2010jun.pdf
Type: application/pdf