[Kepviselok] beszámoló

kommunikacio at ttkhok.elte.hu kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 8., Szo, 09:42:18 CEST

Tisztelt Képviselők,

Az alábbiakban a kommunikációs biztosi beszámolómat olvashatjátok az
elmúlt időszakról.

I.	Ehök, Karrierközpont
Áprilisban kari kapcsolattartóként részt vettem két Karrierközpontos
megbeszélésen. A Kkp jelenlegi legfőbb témája a napokban megrendezésre
került Állásbörze volt, ezzel kapcsolatban végeztem feladatokat is
("többlépcsős, célzott kampányban" való részvétel - plakátok, szórólapok,
népszerűsítés). Április 27-én az EHÖK Kommunikációs referense által
szervezett OMHV megbeszélésen vettem részt. Már a korábbi vezetőképzőn
felvetettem annak lehetőségét, hogy az idei (hallgatókat célzó) kampány
mellett valamilyen módon az oktatókat is tekintsük célcsoportnak. Jelenleg
folyamatban van egy kiadvány szerkesztése, mely tartalmazza a legfőbb
tudnivalókat az OMHV célját, hasznosságát, lehetőségeit illetően, melyet
szeretnénk eljuttatni az előadókhoz. Előkészítettük továbbá a következő
kampányt, melynek végső koncepciója: olyan plakátok készítése (többféle),
melyek érdekes tényeket tartalmaznak a környező országok hasonló téren
elért eredményeiről. /Továbbá írtam a Nyúzba egy rövidebb (?) cikket az
OMHV-ról./

II.	Célzott kari tevékenység
Elkészültek és immáron a "lágymányosi campus díszei" a hallgatói irodák új
informális/design elemei (nyitva tartás, nyitva-zárva, stb.) feliratok,
valamint az északi épületben található faliújságok felső feliratai
(külügy, szociális, tanulmányi, elte ttk hök). A terveket Habai Dániel
készítette, szeretném a további TTK HÖK-ös megjelenésben majd ugyanezt a
designt alkalmazni, az egységességet, tudatosságot erősítendő. A
képviselőválasztás választási (!) kampányának koordinálásában a választási
bizottsággal közösen működtem. Plakátot terveztünk (kivitelező: Habai
Dániel), ezeket  A/4-es méretben elkészítettük, majd további plakátokat
készítettünk A/3-as méretben (Bogsch Ildi). Tervezek továbbá egy 3.
Lépcsőt is a kampányban, a "választási finish" végére időzítve (ez újabb
plakátokat jelent). Az első html alapú hírlevelünket kedden a KGY alatt
tervezzük kiküldeni, ezúton kérem, hogy a hirdetnivalókat legkésőbb
megelőző hétfő délután 16 óráig juttassátok el hozzám.

Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat!

Láng Teodóra
ELTE TTK HÖK - Kommunikációs referens
Name: Beszámoló3.docx
Type: application/msword