[Kepviselok] beszámoló - bocsi késve

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 9., V, 21:37:18 CEST

Kedves Képviselők!

Sajnálom, amiért későn küldöm a beszámolómat, de Hollandiában tartózkodom,
és eddig nem volt lehetőségem kiküldeni.

Amennyiben kérdésetek van, e-mailben elértek, illetve Jánosi Attila is tud
minden bizonnyal válaszolni a kérdésekre.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes
      szoceh at ttkhok.elte.hu

Beszámoló 2010 március 30 - május 9.

Az elmúlt időszak elég rövid volt, és szocos téren nem is túl zsúfolt.
Fogadóóráimat megtartottam, válaszoltam a felmerült kérdésekre, elég sok
hallgatónak segítettem a kollégiumi jelentkezéshez az igazolások
kiadásával.
Tartottunk KÖB ülést, ahol elbíráltuk az aktuális egyszeri ösztöndíjakat.
Kiírtuk a fizikások által hiányolt pót közéleti ösztöndíjat, de mivel még
nem aktuális egyenlőre nem tettük ki sehova és nem hirdettük, ez hamarosan
meg fog történni.
Folyamatosan érkeznek be a terepgyakorlati ösztöndjak, ezek elbírálása is
később fog megtörténni.
Beszámolóm rövid ugyan, de remélem minden fontos dolgot tartalmaz.

Köszönöm, hogy elolvastad.

Üdvözlettel:

          Pauer Eszter
          ELTE TTK HÖK