[Kepviselok] TO-s levél

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 10., H, 03:12:56 CEST

Ott voltam azon a választmányon ami jóval az ominózus kgy után nagy
kegyesen felvette napirendjére az ügyet. Ott az volt a megállapodás, hogy
az utolsó előtti nyúzban jelenik meg a levél, és az utolsó számban lehet
reagálni. Ezt sikerült elegánsan kikerülni.

sokan mondják, hogy a levél nem rossz. Hát ha azt vesszük, hogy mennyire
lehetne rossz, ahhoz képest valóban nem olyan rossz. Én el tudtam volna
képzelni egy kicsit kevésbé nyalizósát, de az utóbbi időben ez a módi
ebben az önkormányzatban.

A választmány ezt a tervezetet egyhangúan fogadta el. Felhívnám a
figyelmet arra, hogy EGYHANGÚAN!

Nem tudom mit kéne tennünk itt néhányunknak. Az biztos, hogy lesz a
blogomon egy írás erről, és az is ki fog menni a hallgatóknak, ahol arról
is szó lesz, miért akarják néhányan ha nem lenne ebből túl nagy ügyecske,
még a végén visszajutnának a szálak hozzájuk és akkor gond lenne.

Azonban ezt félretéve KOMOLYAN kérek minden jó érzésű, magát felelős
képviselőnek valló embert, hogy a Küldöttgyűlésen a beszámolókban a
szavazatával is adjon hangot annak a fajta "politizálásnak" ami ebben az
ügyben is történt.

A Kgy-én, a végén elmondtam -mert sokan felháborodtak -, hogy ki kell
állni ezekért az elvekért, és akinek nagy volt a hangja annak továbbra is
az ügy mögött kell állnia, ha tényleg komolyan gondolja! Kezdve avval,
hogy felelősségre vonja a megfelelő tisztségviselőket, és választmányi
tagokat, akik engedték, hogy az ügy elhúzódhasson, és megszülessen ez a
kirakatlevél.

Sajnálatos és szánalmas, hogy a szakterület hallgatóinak fogalmuk sincsen
az ügyről, és a LEN rengeteg embernek kellett újra és újra elmagyaráznom,
hogy mi történt, mert fogalmuk sem volt, hogy miért mondott le Pene. van
aki az is újdonság volt, hogy lemondott. Külön sajnálom azt is, hogy
néhány öreg csatalónak kell kardoskodni Penéért, akiknek mondjuk már sok
minden nincs hátra ebben az önkormányzatban, és a fiatalok akiknek kéne
előre menni, nem igazán állnak egyként Pene mögé.

Összességében azt mondhatom nagyon sok ember szégyelhetné magát ebben az
önkormányzatban.

Mészi