[Kepviselok] TO-s levél és beszámoló

Tabajdi Péter foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 10., H, 12:16:51 CEST

Kedves (egykor volt) képviselőtársak, kedves Mészi!

Minimálisan, de azért én is hibásnak érzem magam amiatt, hogy némi
késedelmet szenvedett az iromány, és habár tényleg picit puha, de
összességében elégedett vagyok vele. Több mint a semmi, sőt, mióta
én ide járok, szerintem nem volt hasonló levélke a Nyúzban (No
persze megeshet, hogy tévedek...). Lépjünk túl azon, hogy Pene a TO
miatt hagyta ott a tisztségét, ne a földbe döngölni akarjuk őket
"miattam".

Ahogy a szacskók elmondásából lejött, igazából két TO-ssal van
komoly gond (persze az általános problémákat sem kell elfelejteni),
így lehet, hogy egy keményebb hangú levéllel nem is tudnánk célt
érni, már ami a TO egészét illeti.

Szerintem várjuk meg a választ (sőt, először a megjelenést:D), majd
utána tartsuk Dukiban a lelket nyáron, hogy huszadjára is kérdezzen
rá Homonnay dékánhelyettes úrnál, hogy ugyan hogyan is állunk, és
hogy milyen előrelépések történtek az ügyben, és hogy lesz-e TOMHV,
és hogy és hogy és hogy... Meg persze, hogy tájékoztasson minket
mindenről.

Ezután meg reméljük, hogy a következő évben beiratkozókkal már
emberi hangon és halálpontos információk alapján tudatják, hogy mit,
hol és hogyan. Ha megint előjönnek a régi problémák, szerintem csak
akkor lesz itt az ideje a Áron és Te általad ambícionált
radikálisabb útnak.

Ami pedig a "Miért is mondott le Pene" kérdést illeti, még mindig
nem tudtam eldönteni, hogy tényleg kiküldjem-e az ezer hallgatómnak
a történetemet. (Azt már megkapták, hogy lemondtam, és olvashatták a
Nyúzban is.) Nem hétköznapi hősökre, hanem normálisan működő TO-ra
van inkább szükségük. De ha ragaszkodsz hozzá, hogy leírjam nekik mi
történt, akkor megteszem :)

Ja, és csatoltam a Szakterület életének élménybeszámolóját :)

udv,
Pene

----- ----- ----- ----- -----

   Tabajdi Péter a.k.a. Pene
         ex-ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 30/349-5471
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: incolapdpene at hotmail.co.uk
fogadóóra: minden csütörtökön 14-16 óra között a déli HALI-ban (00.732)
Name: foldtudszk_tisztsegviseloi_beszamolo_20100510.doc
Type: application/rtf