[Kepviselok] Küldöttgyűlés emlékeztető 2010 05 11

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2010. Május. 13., Cs, 20:20:49 CEST

Tisztelt Képviselők!

Köszönöm azoknak a szavazatát, akik elfogadták a beszámolónkat, illetve
azoknak is, akik legalább elolvasták azt és értelmezték.
Mivel vesegyulladás miatt kimentésem kértem, nem tudtam jelen lenni az
ülésen, és személyesen megválaszolni a kérdéseket.

Jelzem, sem elektronikusan sem máshogy nem érkezett felém megkeresés!
Ennek ellenére 6 képviselő NEM fogadta el a közös beszámolónkat.

Ezennel megkérem a nemmel szavazókat, hogy keressenek meg akár privát
levélben, akár személyesen és tegyék fel kérdéseiket vagy osszák meg
velünk esetleges észrevételeiket, hogy tudjunk a munkánkon jobbítani,
csiszolni! Nem felháborodásból írok, nehogy félreértsetek, de 6 nem
szavazat a kommunikációs 7-hez mérten igencsak meglepett.

Ugyanis kérdések nélküli nemeket nem veszek jelzés értékűnek, ám a
munkamorált eléggé visszaveti a szervezeten belül (Alapítvány)...

Természetesen azzal is tisztában vagyok, hogy a szavazás anonim, ám én
bízom abban, hogy a választott képviselők tudnak a kapott felhatalmazáshoz
méltóan viselkedni!
Azaz bízom benne, hogy szigorúan a munkával kapcsolatos fenntartásaik
miatt szavaztak nemmel. Ebben az esetben szívesen bemutatom a szervezet
működését és igyekszem válaszolni minden kérdésre. (abszolút gúny nélküli
a felvetésem, ugyanis tisztában vagyok vele, a beszámolók sokszor nem
elegendőek..)

Ha bármi más, nem az elvégzett munkával kapcsolatos vélemény áll a
szavazatok mögött, akkor jelzem, hogy érdemtelen a szavazó a kapott
felhatalmazására!

Köszönettel:

Ónodi Ferenc