[Kepviselok] Küldöttgyűlés emlékeztető 2010 05 11

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 13., Cs, 22:01:51 CEST

Üdv!

Idézet az alapszabályból:

"Az előterjesztéseket az ülés kezdete előtt legalább 48 órával az
Önkormányzat tagjai számára az Önkormányzat honlapján hozzáférhetővé kell
tenni."

Ez az én értelmezésemben azt jelenti, hogy az ülés előtt 48 órával kell a
beszámolót legkésőbb kiküldeni, hisz ez is egy előterjesztés.

magyarán későn lett kiküldve, és ez a szavazólapon jelezve lett. A késői
kiküldés az oka a nemeknek véleményem szerint.

A tisztségviselőknek evvel tisztában kell lenni, és fontos, hogy időben
legyenek kiküldve a beszámolók.

A tisztségiselő munkájához a szakmai (az alapítvány esetében mondom ezt
most így, a höközést nem tekintem szakmának) teljesítményen kívül
hozzátartozik a szabályzat betratása és a preciz beszámolás.

Ezek nemteljesülése ilyen következményt vonhat maga után - megjegyzem -
jogosan.

Mészi