[Kepviselok] Küldöttgyűlés emlékeztető 2010 05 11

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2010. Május. 13., Cs, 23:25:13 CEST

Kedves Csabi, és minden Képviselő,

Fecó nem kicsit volt beteg, szerintem nem ide tartozik ennek a
részletezése. Ilyen esetben, ha jól látható és tudható hiba nem történt
elégséges kell, hogy legyen egy kimentés és mobilos/internetes
rendelkezésre állás a kérdésekhez, pláne egy rendkívüli KGY-n! A
rendkívül KGY-n nem kötelező beszámolni, bár Attila napirendre vette
(szerintem ezúttal helyesen, hiszen több tisztségviselőnél is
felmerültek komoly kérdések és problémák). Ide illik egy régi, már talán
elfeledett mondás, ezt el lehet fogadni ha más nem, "emberségből".
Persze én nem vagyok képviselő.
Üdv.

Áron