[Kepviselok] [Fwd: kérdőív]

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 7., V, 20:22:44 CET

Kedves képviselők, tisztelt Választmány!

Kérem beszéljünk az alább továbbított levélről a Választmányon, akár az
Egyebek közt, akár külön napirendi pontként.

Megkeresett egy fiatalember a Hallgatói Irodában, miszerint szeretne
specit tartani, ha jól értettem amolyan kutatásmenedzsment témában. Ehhez
kérné segítségünket, hogy az alábbi kérdőívet juttassuk el minél több
hallgatóhoz, honlapon, levlistán, Nyúzban, ahogyan tudjuk.

Nekem tetszik, de lehet, hogy ti láttok valamilyen buktatót benne.

Kellemestet:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK