[Kepviselok] INFO lista második kör

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 8., H, 09:25:46 CET

T. Ház!

Múlt héten kaptam olyan visszajelzést miszerint nem feltétlenül egyértelmű
mindenkinek, hogy mi az INFO lista - ez részben gond, hiszen miért nem
tudjavalaki, részben a mi kommuikációs elcseszésünk :)

Röviden az INFO lista célja (és koncepciója), hogy minden hallgatóhoz
eljuttassa a:
- szociális
- tanulmányi
- kollégiumi
- sport
- rendezvényes
- ... bármilyen egyéb minden egyetemi polgárt érintő híreket.

Ezúton jelzem, hogy nem fogom a képviselők és kiváltképp a tisztségviselők
figyelmét felhívni, egy a munkájukhoz amúgy is szükséges feladat
(kommunikálás) ellátására :) mindössze 1 alkalommal egy héten, továbbá,
hogy figyeljék a kommunikációs postafiókból érkező leveleket, és ne
halljam azt vissza többször, hogy "jéé küldtél e-mailt?"... Egy
kommunikációs szíve megszakad ilyenkor.

Nyilván én sem vagyok mindig figyelmes, se mindig következetes, ennek
fényében vegyétek komolyan és szíveljétek meg a dorgálást.

Csóközön, kellemes hétfő reggeli kávézást!
Attesz

Az, hogy vasárnap délig semmilyen kiküldendő hír nem érkezett hozzám,
annak tudom be, hogy a hetünk meglehetősen eseménytelen lesz... Szüpp...

--
Attila Maxim Ferenczi
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
E-mail: kommunikacio at ttkhok.elte.hu