[Kepviselok] PR és kommunikációs csapat - nyitott lehetőségek

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 10., Sze, 15:57:20 CET

Kedves Atesz!

Pénteken hívtad fel a figyelmünket arra, milyen fontos az őszinteség és a
nyílt kommiunikáció, ezért írom a listára is meg a véleményemet.

Szerintem a fentebb felvázolt "munkakörök", amelyekre te úgymond
"beosztottat" szeretnél felvenni, és neki "fizetést" biztosítani, pontosan
a te munkaköröd részét képezik. Ezen a két dolgon kívül ugye még
hivatalosan a plakátfelületek kezelését határoltuk be a kommunikációs
biztos alá, amit ugye szitnén már "kiosztottál" másnak. Fentebbiek miatt
engem zavarna ha ezeket a "munkaköröket" létrehoznád. Megértem az
utánpótlásnevelési célzatot, azonban szerintem ennek nem ez a módja.

Amennyiben ezt a koncepciót a hök támogatja, akkor én (mivel így
mindenkinek meg kell adnia az esélyt személyi alkalmazottak felvételére)
szeretnék felvenni egy fő Pszichológiai tanácsadás koordinátort, valamint
egy fő Kari Honlapakadálymentesítési asszisztenst :), részletek később.

Köszönöm, hogy meghallgattatok, várom a reflexiókat!

Tapi

Esélyt!