[Kepviselok] PR és kommunikációs csapat - nyitott lehetőségek

ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 11., Cs, 10:19:21 CET

Szervusztok!

Először is köszönöm a nyílt kérdést alább a válaszom, reakcióim.

Bizonyára mind áttekintették a munkaköri leírásomat amit a személyes
honlapra feltöltöttem, és feltételezem a pályázatot is. A "munkaköröm"
része 4 nagy terület, amelyet (divatos szóval élve) outsourcingolok,
kiszervezek.

Miért tartom ezt hasznos, jó és működő modellnek?
- számomra a legfontosabb a csapatban dolgozás, több szempont együttes
jelenléte, és a kollégák bevonása minél több munkafolyamatba

- nem titkolt célja a kiszervezésnek az utánpótlás keresés (learning by
doing)

- dőre dolog lenne abba hibába esni, hogy Titán módjára (habár ők is 4-en
voltak) egyedül valósítok meg projektet - ahogy erre már láttunk
precedenst - és láttuk az eredményeit is

- az ötlet és a feladat sok, az idő kevés - az összes részfeladat
elvégzése közel egy teljes állásnak megfelelő munkamennyiséget jelentene
egy személy részére, így becslésem szerint akár 2 évig is kommunikációs
lehetnék - ezt pedig senki nem szeretné :)

A tevékenység gyakorlati vetületén (honlap, PR cuccok beszerzése,
plakátolás, etc.) jómagam is fogok igen jelentős mértékben dolgozni,
ellenben határozottan örülök, hogy mindezt nem egyedül, hanem egy lelkes
társasággal együtt végezhetem, akik ezen keresztül akár új ismereteket
szerezhetnek.

Feltételezni sem merem, hogy egy projektfeladat és egy felelősségteljes
munka elvégzését ne próbáljuk valahogy meg honorálni - természetesen erős
és nem szokványis lépés volt a "projektfeladatot" munkának, a hallgatói
jutalmat "fizetésnek" nevezni, de tekintsünk néhány abszurd példát:

- a szociális elnökhelyettes egyedül bírál el ~1700 pályázatot
- a szervező elnökhelyettesünk egy személyben építette a Gólyabálon a
színpadot, pénztárazott, tárgyalt és sört csapolt
- a külügyi biztosunk egymaga építi a hallgatói külföldi kapcsolatokat,
mentora minden külföldi hallgatónak, közel 5 nyelven beszél folyékonyan

Kidolgozott projektterv alapján minden tisztségviselőnek (így akár Neked
is) lehetősége van a kiszervezés-modellt alkalmazni, így több energia
marad a kevésbé látványos háttérmunkára, a tapasztalatcserére, egyszerre
több különböző projekt is futhat, az ötletek összeadódnak, dinamikusabban
haladnak a feladatok.

Ha jól érzem a modell megítélésben tér el a véleményünk - mindemellett, a
megfogalmazásom ("munka", "fizetés") minden kétséget kizáróan provokatív,
szemtelen és őszinte volt! :)

Köszönöm az észrevételt, szívesen fogadok hasonló leveleket!
Atesz

> Kedves Atesz!
>
> Pénteken hívtad fel a figyelmünket arra, milyen fontos az őszinteség és
> nyílt kommiunikáció, ezért írom a listára is meg a véleményemet.
>
> Szerintem a fentebb felvázolt "munkakörök", amelyekre te úgymond
"beosztottat" szeretnél felvenni, és neki "fizetést" biztosítani,
pontosan
> a te munkaköröd részét képezik. Ezen a két dolgon kívül ugye még
hivatalosan a plakátfelületek kezelését határoltuk be a kommunikációs
biztos alá, amit ugye szitnén már "kiosztottál" másnak. Fentebbiek miatt
engem zavarna ha ezeket a "munkaköröket" létrehoznád. Megértem az
utánpótlásnevelési célzatot, azonban szerintem ennek nem ez a módja.

> Amennyiben ezt a koncepciót a hök támogatja, akkor én (mivel így
mindenkinek meg kell adnia az esélyt személyi alkalmazottak felvételére)
szeretnék felvenni egy fő Pszichológiai tanácsadás koordinátort,
valamint
> egy fő Kari Honlapakadálymentesítési asszisztenst :), részletek később.
>
> Köszönöm, hogy meghallgattatok, várom a reflexiókat!
>
> Tapi
>
> Esélyt!

érdeklődő mentror/képviselő felé, kiváltképp azok számára akik
HÖK honlap
tesztelés, próbálgatás, visszajelzések begyűjtése
szükséges ráfordítás: 4-5 óra/hét

E-mail: kommunikacio at ttkhok.elte.hu
Tel.: +36(30)4831180