[Kepviselok] PR és kommunikációs csapat - nyitott lehetőségek

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 12., P, 11:03:59 CET

Sziasztok!

Talán nem derült ki egyértelműen az eddigi leveleimből, hogy mivel is van
godnom. Nem a feladatok kiosztása zavar, mint az előző levelemben megirtam
példákkal (melyeket Duki most megismételt).

A gondom az egésznek a mefgogalmazásával, és az imidzsével volt. Hogy
miért azt már megirtam.

Köszön figyelmeteket, és igérem a témával nem terhelem tovább a listát.

Tapi