[Kepviselok] PR és kommunikációs csapat - nyitott lehetőségek

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 11., Cs, 18:56:20 CET

Kedves mindahányan!

Csatlakozom Fecóhoz, én is kíváncsi vagyok.
Viszont, ahogy már megszokhattátok én nem fojtom magamba a véleményem,
inkább győzzetek meg, hogy nincs igazam.

Szóval szerintem Tapinak nincs igaza, mert a kommunikációs feladata nem
az, hogy elvégezze a vállalt feladatokat, hanem, hogy el legyen végezve.
Gabó sem egyedül dolgozik a rendezvényeken, Orsi se egyedül bírálja a
szoctámokat...

A lényeg szerintem lejött, most nem szaporítom tovább szót, de Attila
véleményét tényleg várom.

Üdv:
DAF :)

> [...]
>
> Amennyiben nem probléma, szeretném kérni az Elnök Úr állásfoglalását és
> véleményét a felmerült kérdéssel kapcsolatban!
> Ugyanis kíváncsi vagyok, hogy a HÖK vezetőjeként ő hogyan látja ezt a
> "vitát", amit én nem redukálnék le nézetkülönbség szintjére.
> Ez itt most két konkrét ember és tisztségviselő között zajlik, ám a kérdés
> általános, és sokkal szélesebb spektrumú ennél.
>
> Természetesen, ahogyan megírtam már az Esélyegyenlőségi Biztos Úr számára
> is, nekem is van véleményem, egész markáns, de nem tisztem ezt itt
> kifejteni, nem is szeretném, ám a HÖK vezetőjének állásfoglalására

>>> megfogalmazásom ("munka", "fizetés") minden kétséget kizáróan