[Kepviselok] Déli Hali rendje - már megint

Boldizsár Márton bmarci at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 21., V, 10:46:28 CET

Kedves Mindenki!

Tudom én, hogy nagyrendezvényünk volt, és ilyenkor átmenetileg pakolunk,
meg felkészülésre használjuk a déli irodát. részt vettem jópár ilyen
rendezvényen dolgozóként az elmúlt években. viszont továbbra is azt
gondolom, az egy dolog, hogy pár napig raktárként használjuk a tárgyalót,
az meg egy másik dolog, hogy undorító, vállalhatatlan mocskot hagyunk
magunk után az irodában. a dolgozók, pakolók munkakörébe úgy érzem, nem
tartozik bel az, hogy félig elfogyasztott, három nap után kábé veszélyes
hulladéknak minősülő ( :) ) különféle szeszespoharakat, pizzásdobozok
Csomolungmáját, és egyéb dolgokat hagyjanak szanaszét dobálva az irodában.
nekik két mozdulat, nekem vasárnap reggel, kultúrnyúz szerkesztése előtt
fél óra kitakarítani és rendet tenni az irodában.

Kérlek Titeket, gondoljatok arra, hogy van, aki használja az irodát
munkára, még hétvégén is! A szervező elnökhelyettes urat pedig kérném
arra, hogy ebben a tekintetben is legyen felelősséggel a dolgozói iránt!

Illetve kérdezném, hogy a cuccok a tárgyalóból mikor kerülnek a raktárba.
mert azt sem tartom túl jónak, hogy egy csütörtöki rendezvény után hétfőn
még nem lehet használni a tárgyalót választmányra és egyéb
rendeltetésszerű célokra.

Illetve szeretném kérni, hogy a talán soha nem látott rendet a raktárban
igyekezünk hosszú távon is fenntartani, még nagyrendezvények után is!

Szép hétvégét,
Marci (írtam ezt, mint irodafelelős)

u.i.: igen, ismét ezt a nyilvánosságot tartottam megfelelő megoldásnak a
dolog rendezésére

Boldizsár Márton
ELTE TTK HÖK
+36 30 493 87 93 begin_of_the_skype_highlighting              +36 30 493
87 93      end_of_the_skype_highlighting