[Kepviselok] Déli Hali rendje - már megint

Szervezo Elnokhelyettes hermann at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 21., V, 12:37:56 CET

Sziasztok!

Szeretnék elnézést kérni a déli hali állapotáért, sajnos előbb mentem el,
mint a többiek péntek reggel, ezért nem tudtam rendet rakni.
Hétfőn reggelre beszéltem meg a visszárut, akkor el fog tűnni minden.

Benneteket sajnos elfelejtettelek, hogy hétvégén benn dolgoztok, ezért
elnézéseteket kérem!

Ezen kívül nyomatékosan kérem a nyúzos kollégákat, hogy attól, hogy mi ott
hagytuk a piákat, nem jelenti azt, hogy meg is lehet inni őket, ezért ezt
kivételesen most ne tegyétek meg! (a koktélalapanyagok meg egyéb piák
rendkívül drága dolgok)

Az viszont kissé érdekes, hogy panaszt akkor egy szót sem hallottam,
amikor arról volt szó, hogy koktélozgatni lehetett bárki megkérdezése
nélkül, és én sem írtam ki nyílvános listára, hogy ugyan már ezt nem
kellett volna, szerintem ebben az esetben is elég lett volna, ha engem
felhívtok, és elmondjátok a problémátokat.

Még egyszer elnézést kérek, többször nem fordul elő!

üdv
Gabó

u.i. nem hiszem, hogy bárki olyannak ismer engem, hogy nem intézkedem
rögtön, amint szólnak, és ezért nyílvánosság előtt kell panaszt tenni. Meg
lehet kérdezni Attilát, amikor gólyabál után néhányan ott hagyták a
holmiukat, és vasárnap írtak egy sms-t, hogy másnap később fog nyitni az
iroda, én hétfőn hajnalban bementem, és 9 órára rendbetettem a irodát.