[Kepviselok] Beszámoló - tanulmányi elnökhelyettes

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 28., V, 17:47:40 CET

Kedves képviselők és mindenki!

Alant, illetve csatolva olvashatjátok beszámolómat. Elnézést az elnök
úrtól és az EB-től, hogy a kért időpontot nem tudtam tartani. Mentségemre
szolgáljon, hogy a szabályzatban leírt időre kiküldtem.
Kérek mindenkit, hogy legyen rugalmas és ne küldjön cak docx-et, ahogy én
se az odt-t küldöm ki, amiben megírtam, hanem igyekszem széleskörűen
elfogadott dokumentumtípusokba is átkonvertálni a fájljaim, sőt még a
Windows felhasználóknak is igyekszem kedveskedni .doc formátummal.
(Egyébként a docx-et is meg tudom nyitni, csak néha szétcsúszik, ezért
nehezebb áttekinteni, az esetleges korrektúrázásokat pedig nem mindig
látom.)

Üdv és várom kérdéseitek, megjegyzéseitek:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail: taneh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Beszámoló (tanulmányi elnökhelyettes)

A tőlem megszokottól eltérően ezúton időrendi bontást készítettem a
legutóbbi beszámolóm óta végzett tevékenységekről. Amit ezen felül
fontosnak láttam kiemelni, azt a beszámoló második felében olvashatjátok.
Reményeim szerint így könnyebben áttekinthető a munkám.

Október
18.
Választmányon vettem részt
19.
Küldöttgyűlésen vettem részt
20.
Részt vettem az EHÖK Kreditátviteli Munkacsoportjának ülésén
21.
KÖB-ön vettem részt MSc/MA ösztöndíj ügyben
TCS ülést tartottam
28.
Véleményeztem a  TTK HÖK részéről az ELTE tanáriképzési koncepcióját
29.
Tanárképzésese megbeszélést tartottunk Halmi Eszterrel (EHÖK tanulmányi
alelnök), illetve Bak Bálinttal (BTK HÖK tanárképzési referens)

November
2.
Jegyzetbizottság ülésén vettem részt
Választmányon vettem részt
5.
Tél Tamással (fizika szakmódszertan) beszéltem a tanárképzés gyakorlatának
problémáiról
8.
előadást tartottam a TTK-ról a Baár-Madas Gimnáziumban
Szalay Lucával (kémia szakmódszertan), majd Tasnádi Péterrel (TTK
Szakmódszertani Centrum vezetője) beszélgettem a tanári gyakorlatok
problémáiról
Választmányon vettem részt
Intézeti Tanácsra véleményt fogalmaztunk meg az Intézményfejlesztési
tervvel kapcsolatban
9.
Vancsó Ödönnel (matematika szakmódszertan) beszéltem a tanári gyakorlatok
problémáiról
Szakmódszertani Centrum ülésen vettem részt
Alapszabály-módosító megbeszélésen vettem részt
10.
Makádi Mariannal és Kéri Andrással (földrajz szakmódszertan) beszélgettem
a tanári gyakorlatokról
ELTE Közoktatási Bizottság ülésen vettem részt
11.
Intézeti Tanácson vettem részt, ahol szó volt a Környezettudományi
Habilitációs Bizottságról
12.
Karkus Zsolttal (biológia szakmódszertan) beszélgettem a tanári
gyakorlatok problémáiról
Leutaztam HÖOK vezetőképzőre, részt vettem Hoffmann Rózsa (államtitkár)
előadásán
13.
HÖOK vezetőképzőn vettem részt, a hallgatói mobilitásról és európai
„HÖOK”-ok szervezetéről (ESU) hallgattam előadást délelőtt,
délután az országos Bologna-kérdőív összeállításáról brainstormingoltam
(3-an vettünk részt az alap- és mesterszakokkal kapcsolatos kérdések
kidolgozásában)
15.
Szőnyi Tamással (Matematika Intézet, általános igazgatóhelyettes)
egyeztettem egy kérdéses professor emeritusi kinevezésről és a
Környezettudományi Habilitációs Bizottságról
16.
Összekészítettem az anyagokat a szekszárdi felsőoktatási kiállításra
Választmányon vettem részt
17.
Kari Tanácson vettem részt
18.
Leadtam a Tanulmányi Osztály segítésével kapcsolatos jutalomkeret
pályázatokat, de előtte megírtam őket (diplomaosztó, kézfogó, index
beszedés)
EHÖK TB ülésen vettem részt
19.
Dékánhelyettesi méltányosság kérvényeket bíráltam
Extra fogadóórát tartottam egy hallgatónak előzetes egyeztetés alapján
Felsőoktatási törvény fórumot szerveztem, illetve bonyolítottam le
képviselőknek, tisztségviselőknek és mentoroknak Jánosi Attilával
együttműködve
20.
4.edszer is 17 éves lettem
EHÖK TB vezetőképzőn vettem részt
22.
Választmányon vettem részt
24.
OHÜB ülésen helyettesítettem Jánosi Attilát
EHÖK Pedagógusképzési Munkacsoport ülésén vettem részt, ahol az
összegyűjtött gyakorlati problémákat tárgyaltuk meg, a 13. félév
finanszírozása merült fel sürgős problémaként
26.
TÓK-IK Gólyabálon vettem részt a szervező HÖK-ök meghívásának eleget téve

A fentieken felül az elektronikus dékánhelyettesi kérvény űrlapot
fejlesztettem. Ehhez megtanultam a drupal webform használatát, a béta
tesztelés folyamatban van, mind a HÖK, mint a TO oldaláról. A kerethonlap
létrehozásáért és konfigurálásáért köszönöm a segítséget Dudás Gábornak.

Természetesen az e-mailekre mindig igyekeztem a lehető leggyorsabban és
legpontosabban válaszolni. Személyesen, telefonon is mindig mindenki
rendelkezésére álltam.

A fogadóóráimat megtartottam, illetve előre jeleztem, ha nem tudok végig
ott lenni. Végül az Északi Hallgatói Irodában tartom mégis, követve a
tabló kiírását.

A szekszárdi felsőoktatási kiállításon nem tudtam részt venni, mert aznap
volt Kari Tanács, itt Hermán Dániel helyettesített. Beszámolója alapján a
rendezvény sikeres volt.

A Tanulmányi Csoport ülése sikeres volt, sokan megjelentek, majdnem minden
szakterületről (kémia kivétel, de azóta beszéltem velük is). Fő témája az
volt, hogy kiosztottuk a féléves feladatokat. Ez a HKR kari különös
részének felülvizsgálata és a tantervi hálók egységes formába öntése.
Ennek munkálatai jelenleg is gőzerővel folynak, több Tanulmányi Csoport
tagtól már kaptam munkákat.

Folyamatosan aktívan részt vettem a felsőoktatási törvény
véleményezésében, követ(t)em alakulását.

Az EHÖK TB vezetőképzőjén a következő fontosabb dolgokról beszéltünk,
illetve osztottuk ki feladatainak: saját magunk szankcionálása,
kredittúlfutás diverzifikálása, nyári vizsgaidőszak, Educatio, ELTE Road
Show

Fontosnak tartom még megemlíteni, hogy a Választmány véleményem szerint
rugalmasabb saját magával és általában magunkkal szemben, mint az
optimális és szerintem elvárható lenne, erről e-mailben kértem az
Ellenőrző Bizottság állásfoglalását.

Igyekeztem rövid lenni, csak a legfontosabb dolgokat részletezni, de
bárkinek, bármelyik leírt tevékenységgel kapcsolatban további kérdése van,
ne habozzon feltenni!

Köszönöm, hogy elolvastad, várom reakcióid:
Dukán András Ferenc :)
E-mail: taneh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13