[Kepviselok] [Mentor] Matek kritérium doga okt. 16.

Tamás Radnai rtamas at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 12., K, 23:41:42 CEST

Igen csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a két dolog nem üti egymást, a
zh nem a gólyabál alatt van, hanem a következő nap... Talán nem
lehetetlenség, hogy valaki részt vegyen a gólyabálon aludjon 6 órát majd
megírja a kritdogát.

üdv,
Tamás

2010/10/12 ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes - Dukán András Fer <
taneh at ttkhok.elte.hu>