[Kepviselok] meghívó alapszabály módosító bizottsági ülésre - okt. 20. szerda 17:15 déli hali

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 18., H, 17:11:07 CEST

Kedves Áron!

Szeretném jelezni, hogy én is részt vennék a munkában.

A ma reggeli EB beszámolóban, ha jól emlékszem még 19-ei előzetes időpont
szerepelt. Most ahogy látom az előzetes tervezetet az összes időpont
szerdára esik. Nyilván tudod, hogy az adott időpontban EHÖK elnökségi ülés
van, ami nem csak az én, hanem más TTK-s hallgatók részvételét is
lényegesen megnehezíti az üléseken.
Ezúton szeretném kérni, hogy ha már most nem is, de a következő hetekben
ne az adott időben legyenek a megbeszélések. Talán szerencsés lenne
Doodle-s szavazást is tartani, hogy minél többen vehessenek részt a
találkozókon, és minél többen mondhassák el személyesen is a véleményüket,
hiszen ez hosszú ideje az egyik legfontosabb munka a HÖK-ön belül.

Előre is köszönöm a megértést!

Szép napot!

Tomó