[Kepviselok] informatikus beszamolo, kimentes

Dudás Gábor dudikoph at dudikoph.hu
2010. Okt. 18., H, 20:52:01 CEST

Kedves Mindenki,

Az elmult idoszakban fokepp a szerveren levo levelek atalakitasaval
foglalkoztam. Ez egy fel napos, tervezett szerverleallast igenyelt, de
tobbeknel azota is jelentkeznek mellekhatasok, ezek javitasa folyamatos.

Lassan helyreall a rend a deli haliban, es akkor neki tudok allni az
informatikai eszkozok helyrerakasanak is.

Ezenkivul a napi rutinfeladatokat elvegeztem: felhasznalok informalasa,
problemak megoldasa, ttkhok.elte.hu weboldal rendszeres frissitese,
szamitogepek karbantartasa, neha kabelhuzigalas, es egyeb problemak
megoldasa.

Ezuton szeretnem megkoszonni mindazoknak a tisztsegviseloknek,
kepviseloknek a munkajat, akik segitettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu
weboldal mindig aktualis adatokat, es a legfrissebb hireket tartalmazza.

A kuldottgyulesrol kimentesemet kerem, beteg vagyok.

Udv,
Dudas Gabor
Informatikus

--