[Kepviselok] (nincs tárgy)

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 16:11:31 CEST

Sziasztok!

Ha már szervezeti kultúráról van szó, akkor szerintem sokkal, sokkal
kellemetlenebb, hogy nagyjából 33 képviselő volt jelen a 45-ből. Én Dukival
tudok egyetérteni, amíg nem zavarja a munkát az, amit a jelenlévő csinál,
addig nyugodtan csinálja (megjegyzem a terem rendkívül szerencsétlen, egy
rendes előadóterem valószínűleg jobb lenne, mert ott jobban lehet látni és
hallani is). Ezzel szemben azok akik nem erőltetik meg magukat, hogy jelen
legyenek, azok eléggé értelmetlenné teszik a képviseleti demokráciát.
Nyilván van egy-két ember akinek valóban halaszthatatlan dolga volt KGY
helyett, vagy beteg vagy ilyesmi, de mondjuk lehet, hogy a mentorkoordinátor
választás nem így végződik, ha még 5 ember ott van. A képviselőknek az a
dolga, hogy ott legyen a küldöttgyűlésen (és igen, nekem is zh-m volt másnap
reggel 8kor), ezért lett megválasztva, aki csak segíteni szeretné a HÖK
munkáját, annak nem kell képviselőnek lennie.

üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence, képviselő