[Kepviselok] Előző levelem tárgya: Elmélekdés a Küldöttgyűlésen tapasztaltakról

Szociális Elnökhelyettes ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 23:34:34 CEST

Kedves Mindenki!

Voltam egyszer a TTK HÖK-ben egy olyan tisztségben, ahol a szabályosság
mellett valahol a munkamorált illetve hozzáállást is kicsit pátyolgatni
igyekeztem, és nem véltelenül fordult elő többször, hogy Küldöttgyűlés alatt
nyomatékosan megkértem mindenkit, hogy ne fészbukozzon. Ezt enyhén szólva
megengedhetetlennek tartom, hiszen valljuk be, mi sem gátolja annál jobban
az odafigyelést. Itt jegyezném meg, egyelőre nem tudom eldönteni, hogy a
KGy-ről történő nyilvános fészbuktudósítást!!!!!!!! vagy az egymással
történő fészbukcsetelést tartom-é rosszabbnak...
Erre különben brilliáns és egyszerű megoldás: tartsuk a Küldöttgyűlés olyan
teremben, ahol nem elérhető vezetéknélküli hálózat, a KGy anyagát papírosan
úgyis minden képviselő kézhez kapja, minden másra pedig előre fel tud
készülni.
Nem gondolom, hogy egy 3-8-10-13-mégtöbb órás, éjszakába nyúló
Küldöttgyűlésen "ördögtől való" dolog volna enni-inni, az jegyzőkönyvírás,
olvasás, tanulás kérdésében pedig arra szeretném felhívni mindannyiunk
figyelmét, hogy valójában hallgatók vagyunk, akik a szabadidejüket
tanulmányaik mellett a Hallgatói Önkormányzatnak szentelik. Véleményem
szerint, amíg ezen tevékenységek nem gátolják a képviselőt abban, hogy
felelősségteljesen szavazzon, hagyjuk, hogy teljesítse tanulmányi
kötelezettségét.

Tischler Orsi
random kémiás, akinek a tisztségéhez semmi köze jelen levélnek, csak a
ttkhok-ös képviselői postafiókja nem működik :(