[Kepviselok] [Fwd: Re: Előző levelem tárgya: Elmélekdés a Küldöttgyűlésen tapasztaltakról]

szakidave at ttkhok.elte.hu szakidave at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 15:24:38 CEST

Sziasztok!

Szerintem ez a levél csak nekem jött és a listára nem került ki, ezért
továbbítom.

Kérlek titeket, ezt a listán vitassuk meg. Minél többen bekapcsolódnak,
annál jobb. Szerintem ezen a kérdés/probléma valahol jellemző az egész HÖK
működésére, így a rendrakás ezen a téren indokolt és máshol is
éreztethetné hatását.

Az pedig kérdés, hogy a parlamenti képviselők tahósága elrettentésként
vagy felmetésül szolgáljon-e ismerve, hogy a Hölgyek/Urak egyébként a
munkájukat milyen hatékonyan és körültekintően végzik.

Üdv,
Szakács Dávid