[Kepviselok] KGy tapasztalatokról...

Varga Sándor vargasandor at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 21., Cs, 09:49:34 CEST

Kedves képviselők!

Az említett problémákhoz én is szeretnék hozzászólni:

Alapzaj: Teljesen egyetértek azzal, hogy ez zavaró és emiatt többek nem
tudnak figyelni. Személy szerint én eddig nem tapasztaltam elviselhetetlen
alapzajt, ha előfordult is, az elnök kérésére és figyelmeztetésére
csöndben maradtak azok akik beszélgettek, hangosak voltak.

Internet-fészbuk…: Néha hasznos, ha van internet, de alapvetően nem
szükséges. Egy rövidebb KGy-en túl lehet élni, ha nincs, de volt már arra
példa, hogy egy hosszabb KGy-en fontos volt e-mailt írnom, mert nem tudtam
telefonálni. Fészbukom szerencsére nincs...

Evés-ivás: Ez számomra talán a legkérdésesebb dolog. Teljesen egyetértek
Dukival ebben. Ha valaki nem evett egész nap vagy csak szimplán éhes, de
nem volt ideje enni  és a munkáját nem befolyásolja ha eszik akkor engem
nem zavar. (Sőt lehet, hogy ha nem enne akkor az befolyásolná, hogy éhes
és már azt várná, hogy mikor mehet el kajálni… miután talált éjjel
nyitva tartó az egyetemhez közeli  kajázót.) A kulturált, szolid evést nem
lenne jó szabályban "betiltani". Elnézést kérek, ha zavart valakit, ha
ettem… én ezt legközelebb elkerülöm, mint EB.

 A szünet alatt nem biztos, hogy mindenki be tudja fejezni az evést, ha
meg ezért lennének késések az sem lenne jó. A büfészobát személy szerint
egyáltalán nem tudom támogatni, nem lenne jó ha a képviselők felváltva
cserélnék a kulcsot és mindig falatozna vagy pihenne valaki ott. A munkát
ez hátráltatná igazán, mert egy képviselőnek a KGy-n a helye.
Ehelyett a legfontosabb szerintem, hogy a képviselők megjelenjenek a
KGy-en rendszeresen.
Ami még fontos, hogy a szünet időpontokat pontosan tartsuk be.

Végtermék: Tapasztalataim szerint eddig nem fordult elő, hogy sok szemetet
hagyjunk magunk után, persze ha mi is 300-400-an lennénk... A Kgy-k után
többnyire mindenki rendet hagy maga után.

Szabályozás: Nem rossz ötlet, ha ezek szabályozva vannak, persze fontos
átgondolni ennek valós szükségességét, és azt, hogy a munka hatékonyságát
mi (milyen szabályok) segítené jobban a többség számára.

Elnézést a hosszú levélért, köszönöm, hogy elolvastad.

Üdv, Sanyi
Varga Sándor
ELTE TTK HÖK
Ellenőrző Bizottság