[Kepviselok] OLVASD EL!!! - Irodarend

ELTE TTK HÖK Gazdasági elnökhelyettes gazdeh at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 21:46:08 CEST

Kedves Listatagok, Iroda használók!

Szeretnék megosztani Veletek pár dolgot, ami egyre kevésbé tesz boldoggá...

A Hallgatói Iroda nem étkező! Ehhez képest két edényben is van főtt kaja
az irodában (nem a hűtőben, mert az ugye nincs), hanem a fűtött helységben
a polcon. Holnap délben akárkié is volt és akármit is mond utána rám, KI
FOGOM DOBNI!

Kancsóban tea a földön is van. Ez tudom, hogy szokás errefelé, de lassan a
kancsót is ki fogom dobni, hogy a további félreértéseket elkerüljük.

Tudom, hogy meglepő, amit most mondok, de a Hali padlója nem egy jó nagy
szemetes... Vannak az irodában szelektív és nem szelektív kukák, valamint
iratmegsemmisítő is, használjátok bátran (engem pl még soha egyik sem
harapott meg)! Az iratmegsemmisítő helyes használata abban rejlik, hogy az
iratot meg is semmisítjük, és nem csak belegyűrjük a pocijába a
szemetünket...

A vasaló nem irodai felszerelés.

És ami a leginkább bánt. Megválasztásomkor feltöltöttem az irodát
irodaszerekkel, mert siralmas volt a helyzet. Cserébe megint kezdenek
eltűnni a dolgok, mint például a lyukasztó. Kérek mindenkit, hogy ha
használja az irodaszereket, akkor azokat hozza is vissza, mert nélkülük az
irodavezetők sem tudnak dolgozni.

Hétvégén a raktárak takarításának keretein belül az északi és a déli
haliból is KI FOGUNK DOBNI MINDENT, ami nem tartozik ide, illetve aminek
nincsen gazdája. Vegyétek ezt komolyan, utólagos reklamációkon már nem
fogunk tudni segíteni.

Megértéseteket köszönöm, akinek nem inge, az ne vegye magára!

Üdvözlettel:

Polai Dóra
ELTE TTK HÖK
Gazdasági elnökhelyettes