[Kepviselok] iktatás

Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 27., Sze, 12:06:46 CEST

No hát, akkor valaki mondja meg a frankót, mert én jelenleg az egységes
kezelés érdekében kiszedtem az iktatás mindenhonnan (az elmúlt 3 évben nem
is volt fent sehol). Egyébként az is felmerült bennem (ha már), hogy két éve
láttam, hogy Attila mint taneh cc-zi az iktatást, de most már senkitől nem
látom soha. Persze mivel erről semmi infó sehol, nehéz tudni, hogy hogyan is
van ez rendesen:)

üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu
fogadóóra: szerda 14:15-16:00; É 2.106 (Mafihe Iroda)