[Kepviselok] iktatás

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 27., Sze, 12:27:17 CEST

  Kedves Bence! Kedves Képviselők!

Nagyjából úgy áll a helyzet, ahogy Áron írta, tehát az elektronikus
iktatásunk számára kell minden e-mailt eljuttatni. Jelenleg ez azért nem
történik meg (kb már 3 éve), mert a munkát egy központilag készített
iktatóprogrammal kellene készíteni, de ez még nem készült el. Legalábbis
értesítést nem kaptunk róla, hogy elkészült volna. (2008-ra ígérték, ha
jól emlékszem)

Amint ez a program elkészül, a elektronikus levelek is iktatva lesznek.
Kb. egy év levelezése van meg iktatva, ez az akkori titkárnak (ha jól
emlékszem Nagy Melinda) kb. megduplázta a munkáját, ezért azóta senki
nem várta el a titkároktól, hogy ezt a munkát ellássák.

Amúgy lehet, hogy mások is küldik a leveleiket az iktatas-ra csak
rejtett másolatként. Ezt teszem én is.

Üdv,
Attila

2010.10.27. 12:06 keltezéssel, Ferdinandy Bence - fizika szakterületi