[Kepviselok] Tájékoztató - iktatás, jutalomkeret, Nyúz és GT

Szociális Elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 11., H, 13:49:45 CEST

Sziustok!
Nem értek ugyan az elektronikus iktatás rendszeréhez (konkrétan fogalmam
sincs hogyan működik, kinek lehet hozzáférése, milyen infrastruktúra kell
hozzá stb.), de eléggé szeretném indítványozni, hogy Veraszivem mellett azok
is érthessenek hozzá, és kezelhessék, akik pecsételhetnek, mert praktikus
lenne a hallgatónak, ha bejön az irodába és ott a tisztségviselő, aki
kiállít neki egy fejlécest, ha azon nyomban ki is fordulhatna az ajtón a
friss-ropogós igazolásával, és nem kellene arra várnia hogy szegény Vera
aznap bent van-e órán van-e vagy beteg stb. :(
Orsi