[Kepviselok] Tájékoztató - iktatás, jutalomkeret, Nyúz és GT

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 10., V, 00:28:36 CEST

akkor egy pozitív visszajelzés public-ban.
én személy szerint örülök, hogy nem kell a továbbiakban a KGYk végén az
időt húzva, és a jegyzőkönyvvezetőt próvára téve ilyen jellegű
hozzászólásokat eszközölnöm :)
kialakított véleményemben hallgatói visszajelzések is megerősítenek.
kíváncsian várom a továbi fejleményeket.
joccaka,
bm