[Kepviselok] Meghivo Valasztmanyra - Deli HALI 2011. 04. 27. szerda 15:00

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 25., H, 23:23:34 CEST

Igazából problémafelvetésre gondoltam, de itt is leírhatom. Egyrészt
elvették a géptermüket, mit kéne tenni. De az ügy azért ennél
bonyolultabb.

Másrészt felmerült Centrum Tanácson, hogy a költségvetés elosztása erősen
hátrányosan érinti a környtud szakterületet. Ezzel kapcsolatban van-e
gondolatunk, tervünk, ötletünk. Ez is nyilván bonyolultabb, 2-2 percben
kifejteném holnap.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök