[Kepviselok] Környtudos problémák

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 27., Sze, 23:04:16 CEST

sziasztok,
először is köszönöm mindazoknak akik -a távollétemben is- dolgoztak ennek
a problémának a felderítésében, illetve Dukinak, aki "nem hagyta annyiban"
a kérdést.
Természetesen szívesen közreműködöm a továbbiakban is a kérdéskör
megoldásában, hiszen nincsenek illúzióim arról, hogy mekkora út is áll
előttünk.
jó éjszakát,
bm