[Kepviselok] Szoceh + általános utánpótlásképzés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 20., K, 18:28:37 CET

Sziasztok!

Már a vezetőképzőn és a KGY-n is említettem az utódképzés szükségességét,
de talán leírva kicsit konkrétabb, illetve azóta kitaláltunk egy pontos
menetrendet is.

A TTK HÖK szociális elnökhelyettesi tisztsége jelenleg betöltetlen. (Ez
számos ok miatt alakult így, jelentős részben az én hibámból, de erre most
nem térnék vissza újra.) Radnai Tamás, a Kari Ösztöndíjbizottság jelenlegi
elnöke nem szeretne pályázni a tisztségre, ahogy ezt többször jelezte.

A posztra keresünk olyan hallgatót, aki megfelel az alábbi
tulajdonságoknak. (Persze mindenki más is jelentkezhet, ez egy szubjektív
vélemény, hogy mi kell a jó szoceh-hez.)
- megbízható
- precíz
- nagy munkabírású (nem folyamatosan, hanem kampányszerűen tud dolgozni)
- van ideje
- képes jelentős mennyiségű információ elsajátítására az ösztöndíjakkal
kapcsolatban (nem kell fejből tudni a jogszabályokat, de tudni kell, hogy
mit hol kell keresni)
- szeretne részt venni a HÖK irányításában (igen, ez ritkán kerül elő, de
elnökhelyettesről van szó, aki a Választmány tagja)

Másra nincs szükség, előismeretek tanulhatóak.
Aki ilyennek érzi magát és érdekli a tisztség, az jelentkezzen, a
felkészítésben Pauer Eszter és Tischler Orsolya is felajánlotta
segítségét. Lehetőség szerint már részben vagy egészben az új
jelentkező(k) koordinálnák a februári szoctámbírálást, úgyhogy mielőtt
valakit megválasztanák nem kell teljesen vaktában fejest ugrani, a mostani
jelentkezés semmire se kötelez.

SZOCEH-ES RÉSZ VÉGE, EZT AKKOR IS OLVASD EL, HA AZ NEM KELTETTE FEL AZ
ÉRDEKLŐDÉSED:

Ezen kívül általános UTÁNPÓTLÁS-képzést is szerveznénk!
Akit érdekel a HÖK munkája és gondolkozik azon, hogy valamilyen tisztséget
vállaljon (akár vezetőit is), az jelentkezzen. A jelentkezők számától
függően fogjuk a képzés menetét kialakítani!
Ennek nem titkolt célja, hogy kicsit nyitottabbá tegyük a tisztségekre
történő jelentkezést, ugyanis az emberek kevésbé mernek odamenni, hogy
"figyu engem érdekel amit csinálsz, valamikor lehet, hogy én is szívesen
átvenném". Szeretném, ha minél több posztért igazi, egyenlő esélyekkel
történő versenyben kerüljön kiválasztásra a tisztségviselő. A jelenlegi
"elnökség" minden tagja 2007-ben nyert felvételt, így nem árt abban is
gondolkodni, hogy mi lesz, ha lediplomázunk, a tisztségviselőknél hasonló
a helyzet. (A karrieristákkal én nem vagyok túl elnéző, úgyhogy a képzés
alapvetően önkéntesség központú lesz.)

A képzés célja, hogy mindenki, akit érdekel kicsit jobban belásson a HÖK
és az Egyetem mindennapjaiba, a döntéshozatalok menetébe. Szóval, akár
olyan is nyugodtan jelentkezhet, aki nem szeretne tisztséget betölteni, de
érdeklik ezek a dolgok.

Válaszaitokat várva:
Dukán András Ferenc :)
Elnök