[Kepviselok] Szoceh + általános utánpótlásképzés

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Dec. 21., Sze, 01:11:40 CET

Kedves Mindenki!

Csatlakozom Dukihoz! Ezt ugyanis nagyon jó kezdeményezésnek tartom, hiszen
sajnos tényleg így van: kevésbé mernek az emberek jelentkezni az adott
posztokra, vagy szólni, hogy érdekli őket a munka, a posztokkal járó
kihívások!

Így ha bárki vágyat érez magában, ne fogja vissza azt, jelezzen bátran
akár Dukinak, akár bármely tisztségviselőnek!
Ezzel azon felül, hogy a személyes képzést meg lehet valósítani, tervezni
lehet a teljes képzési rendszert is, amely nagy segítség a mostani
tisztségviselőknek is!

Szép estét,

feco

--