[Kepviselok] Szoceh + általános utánpótlásképzés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 23., P, 17:41:23 CET

Szisasztok!

Szerintem is érdemes lehet akár meghirdetni, de csak úgy, ahogy pl. most
történt, hogy felajánlja az előd, hogy bárkit felkészít.

A nyílt pályázás előnyeiben sajnos szerintem nincs igaza Penének.
Az a hallgató, aki indul egy posztra felkészülés és tapasztalat nélkül
természetszerűleg nem azt fogja érezni, hogy igen, a másik jobban
felkészült, hanem, hogy persze a HÖK-ben mindenkinek megvan a kis utódja,
a KGY csak színjáték.

Lényeg:
Lehet hirdetni, hiszen aki érdeklődött, annak eddig is lehetősége nyílt
arra, hogy mi történik a HÖK-ben ésalapvetően a nyíltság híve vagyok,
szóval lehet még erőteljesebben, de ehhez szükség van arra, hogy a
mindenkori tisztságviselők feladatuknak érezzék azt, hogy bárkinek
elmondják a teendőket a területükön.

Ennek ellenére óva intenék mindenkit attól, hogy azt gondolja, hogy ha
mondjuk 1 héttel a KGY előtt meghirdetjük a Nyúzban vagy akár 2-vel, akkor
demokratikusabb lesz a választás vagy akár javulni fog a megítélésünk.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

Ui.: Eddig 5 reakciót kaptam a levelemre, amik alapján szoceh szempontból
bíztató a helyzet, de általános képzés szempontjából kevéssé. Egyébként
azt hiszem félreérthető voltam a múltkor: Szerintem nem ártana átlátnia a
működést jobban semelyik tisztségviselőjelöltnek, sőt a Választmányi
tagoknak/jelölteknek sem, szóval mindenkinek a jelentkezését várom, akit
érdekel, hogy hogy működik a TTK HÖK. (Aki azt gondolja, hogy átlátja,
azzal pedig szívesen beszélek, mert szkeptikus vagyok, hogy ez
Választmányi részvétel/folyamatos emlékeztető-olvasás nélkül lehetséges,
de ha mégis, akkor ez tökre jó. Hiszen a képzés célja pont a nyitás saját
magunk és akár mások felé is, ennek a képzésnek a meghirdetését is érdemes
megfontolni Nyúzos hirdetésre. Ez a szó szerinti VEZETŐképző lenne, ami
szerintem jó az érdeklődöknek is, akkor is, ha ténylegesen sose lesznek
HÖK-ös vezetők.)