[Kepviselok] Pályázat - Koli Tour 2011 - Szabó Csaba

ELTE TTK HÖK Gazdasági elnökhelyettes gazdeh at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 1., K, 11:35:21 CET

Kedves Képviselők!

Alább olvashatjátok Szabó Csaba pályázatát. Kérem  Választmányt, vegye fel
a napirendi pontok közé.

Üdvözlettel,
Polai Dóra

Szia!

Csatolva küldöm a Koli Tour 2011 rendezvény pályázatát.

Az én nevemen van leadva, jelenleg már IK-s hallgató vagyok, ha ez
probléma, akkor a szervezőtársam (aki TTK-s) is leadhatja.
(pl.: Tóth Péter TOPOAAT.ELTE).

Ha igény van rá, a bíráló választmányi ülésre el tudok menni, hogy az
esetleges kérdésekre választ kapjatok.

Köszönöm a segítséget, várom a visszajelzést.

Üdv.: Bahama

--
Szabó Csaba
ELTE KCSSK KDB Elnök
bahama at ttkhok.elte.hu
+36-30/660-2732

--
Polai Dóra
ELTE TTK HÖK
gazdeh at ttkhok.elte.hu
Tel.: 30/835-53-15
Name: palyazati_urlap_elte_ttk_hok_KoliTour2011.xls
Type: application/vnd.ms-excel