[Kepviselok] Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 2., Sze, 21:47:42 CET

Sziasztok!

Szerintem a Marci által javasolt dolog nem túl célravezető. Sokkal jobb
lenne, hogy ha azokat akiket ez érdekel a KGY *előtt *összeülnek és valami
kész dologgal érkeznek a KGY elé, amit mondjuk a KGY előtt pár nappal a
listára is kiküldenek. Ugyanis szerintem (ismerve a tisztelt
küldöttgyűlést:)) fél óra alatt semmire nem fogunk jutni 45-en (ugye annyian
leszünk?).

Üdv,
Bence