[Kepviselok] FOGADJUNK! (komoly...) Re: Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Feb. 11., P, 16:32:57 CET

Kedves Képviselők!

Elolvasgattam régebben is, most is a felmerült véleményeket, érveket pro
és kontra a puskázással kapcsolatban.
Mindenki elmondott mindent és meg lehetett találni mindenki véleményében a
maga igazát.

Azonban egy dolgot sehol nem olvastam:

Senki nem írta, hogy meg kellene kérdezni erről magukat a hallgatókat.
Pofás a hallgatói képviselet, csak azt ne feledje senki, hogy a
képviselőnek a képviseltek nevében kellene eljárni, nem a saját nevükben.

No persze nem okoskodni akarok, hanem azért írok, mert: van egy csodás
levlistánk, csodás újságunk és csodás kommbizünk.
A 3 csodás csatorna felhasználásával (plusz mentorok, ugye) lehetne egy
teljes kart felölelő kezdeményezést indítani, ahol mindenki véleményt
nyilváníthatna.
A beérkezett és szintetizált eredmények közül pedig válasszák ki azt, ami
nekik a legmegfelelőbb.

Meg fogtok lepődni az eredményen...
Én ezennel egy havi ösztöndíjamat teszem fel arra, hogy az eredmény a
puskázás intézményesített betiltása, fegyelmi eljárás alá vonás és ellene
szigorral való fellépés lesz.

Ugyanis mindenki közös (és kifejezetten egyéni) érdeke, hogy a diploma
értékes és időtálló legyen. Néha akkor is, ha saját magunkat kell miatta
korlátozni.

Egy próbát megér, nem?

nos?:)

Üdvözlettel: