[Kepviselok] FOGADJUNK! (komoly...) Re: Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 12., Szo, 00:08:23 CET

sziasztok,
meg lehet próbálni, de -mint arra korábban is többen rávilágítottunk- a
puskázás esetében célravezetőbb lenne a "felderítettség" (és ezzel a
megelőzés) növelése, mint az esetleges szankciók erősítése.
Magyarul ahol felügyelnek rendesen, ott nehéz vagy nincs puskázás, ahol
meg nem, ott mindegy hogy milyen büntetést nem kapnak érte.
Ennek a szigorítását (ami egyúttal beleszólás az oktató döntési
hatáskörébe) pedig (ahogyan Duki is megjegyezte) hallgatói oldalról elég
nehéz kommunikálni.
A gyakorlatban -amennyiben Fecó nyeri a fogadást- szerintem úgy lehetne
megcsinálni, hogy HKRben kellene előírni kb. minden 20 vizsgázóra egy
felügyelőt írásbeli vizsga / ZH esetében.
többiek?
üdv,
bm