[Kepviselok] FOGADJUNK! (komoly...) Re: Vitaindító - A puskázás szankcióinak szigorítása

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 12., Szo, 00:28:59 CET

:) Ez most ilyen kicsit random magánvélemény lesz, de engem kifejezetten
idegesít, ha nézik a vállam fölött, hogy mit írok a papírra. És nem azért
mert nem tudok puskázni, hanem egyszerűen idegesít, mert csak ott nézi-nézi
de nem mondd semmit, nem lehet tudni, hogy akkor most jó-e vagy sem. szóval
jobban örülnék, ha inkább puskázás elleni bűvölettel ellátott tollakat
használnánk felügyelőtanárok helyett:)