[Kepviselok] Munkalehetőség

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Feb. 15., K, 10:41:17 CET

Sziasztok!

A külügyesektől szeretném elsősorban megkérdezni, hogy van-e két ember,
aki tudna nekünk segíteni csütörtökön 16-18 óra között az ÁJK Info-Day-en
való, ajándéktárgyakkal való megjelenésben?
A munkáért természetesen fizetünk. Akit érdekel, kérem ma írjon nekem ide
email/sms.
Fontos: Angolul tudni kell! :)

A másik, amit már egyszer kiküldtem:

Az Alapítvány egy pilot-programot tervez indítani, amihez talpraesett,
némi szabadidővel bíró embert keresünk!
A célja a kezdeményezésnek, hogy középiskolás diákok számára
pénzügyi-gazdasági felvilágosító előadásokat szervezzünk. Erre a
tudatosabb tervezés és döntések, valamint a szélesebb körű eligazodás
miatt van szükség.

A leendő segítő feladata a projekt alapjainak lefektetésében való
részvétel, kapcsolatok kialakítása a leendő partnerekkel, iskolákkal.
(Szakmailag nem kell hozzá érteni, csak a szervezésben kell a segítség!)

Izgalmas munka, sok tapasztalatra lehet szert tenni.
Azért fél-önkéntes, mert igazából költségtérítést és némi zsebpénzt
fizetünk. Természetesen ha elindul a projekt, akkor egyszeri nagyobb
kifizetés is lesz.

A munka kb 1.5-2 hónapos időtartam, addig a részletek is kiderülnek,
illetve látjuk, hogy mennyire lehet sikeres, stb.

Akit érdekel, az egy pár sorban írjon, hogy miért venne benne rész
szívesen, és egy önéletrajzot is mellékeljen.
(Akinek még nincs, ne ijedjen meg:
http://www.europass.hu/EPdokumentumok/oneletrajz/cv_uj)

Fontos info, hogy a jelentkezéseket feb. 21-ig várjuk!

Üdv és köszi:

feco

--
Ónodi Ferenc László