[Kepviselok] beszámoló formai ajánlások

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 27., V, 23:50:58 CET

Ha lehetne két megjegyzésem:

On Vas, Február 27, 2011 5:05 pm, ELTE TTK HÖK Kommunikációs Biztos
wrote:
> (b) növeli az átláthatóságot és a tisztésgviselő
> megítélését/reputációját

Inkább az növelné az átláthatóságot, ha ezek ténylegesen és könnyen
is elérhetőek lennének _MINDIG_ a TTK HÖK oldaláról. Az utolsó évben
- finoman szólva is - gyengén állunk e téren, mert ha jól látom egy
küldöttgyűlés előzetes anyagai találhatóak csak meg az oldalon:
http://ttkhok.elte.hu/kuldottgyules/2010-2011
Ezen kívül november óta az utolsó kgy összefoglalója sincs még fent,
a választmányi emlékeztetőkkel együtt:
http://ttkhok.elte.hu/jegyzokonyvek/2010-2011

Plusz az növelné az átláthatóságot, és az növelné ezen beszámolók
presztízsét és hasznát, ha nem félnénk(?) előzetesen és utólag is
kiküldeni a TTK HÖK hírlevelében egy linket arról, hogy itt bizony
kgy lesz (és jöhettek, mert ez nyilvános!) vagy kgy volt (és itt
vannak az anyagok, és ctrl+c+v segítségével még be is emelnénk a
TTK-s Nyúzban rendszerint megjelenő cikket is emellé).

Én általában véve nagyon jó véleménnyel vagyok a TTK HÖK munkájáról,
de ha Ti is így vagytok vele, akkor a büszkeség mellett ez PR
célokat is szolgálhatna. Már az sokat nyomna a latban, hogy a
hallgatók ténylegesen látnák, hogy "lol, ezek csinálnak valamit,
lol, és nézzed már, még havonta plusz esszét is írnak erről", arról
nem is beszélve, hogy még jobban szem előtt lenne a tevékenységetek,
még jobban látnák, hogy dolgoztok.

De nem igazán érzem ezt a büszkeséget... Azt, amit ha Dukival
beszélek, kihallok a szavaiból, vagy azt, amit látok Kamiránon. (A
szakterületi koordinátorok itt kivételek, rajtuk ez jobban
meglátszik.)

De ha már szakterületi koordinátoroknak, akkor nekik erősen
ajánlanám, hogy szacs listára is küldjék ki a beszámolóikat, de a
legjobb az lenne, ha a szakterületi oldalakon is megjelenne. Az csak
nektek jó, ha esetleg visszajelzés is jön (persze ez nagyon ritka,
jól tudom), és megint csak ecsetelhetném a pozitív PR részt is.

> (c) nem utolsó sorban megkönnyíti a titkárunk munkáját.

> TERJEDELEM: 1 db A4-es oldal vagy 4500-5000 karakter, melynek
> hatálya alól
> az elnök és elnökhelyettesek mentesülnek

Nodeviszont. Ez a két pont, habár fontos, mégsem kéne, hogy a
korrekt beszámolás ellenében menjen.

Ad egy, hogy egy oldalban elég nehéz megfogalmazni a dolgokat,
főleg, ha elé még időrendi sorrendben is, tételesen felsoroltatunk
mindent (persze kisbetűkkel talán-talán).
Ad kettő, hogy ezek a beszámolók azt szolgálják, hogy a
küldöttgyűlés, a hallgatók, és mindenki más is könnyen(!)
ellenőrizhesse az elvégzett munkát. Értem én, hogy ez csak ajánlás,
de ilyet akkor sem tennék bele, mert eleddig inkább arra volt példa,
hogy a beszámolók rövidek voltak, hiányosak voltak, ne adj Isten
szóban történtek, ritkábban elhumorizálgattak benne, a tételes
felsorolás fele azt tartalmazta, hogy épp milyen bulin vett részt az
illető stb. Ez azt az érzést kelti, mintha e téren gondokkal
küszködnénk, mintha nem férnénk el az asztaloknál, mert ott
hegyekben állnak a beszámolók. (És most igazából az A4-es oldal
részével van gondom, mert ahogy nézem a régi beszámolóimat, én is
majdnem mindig belefértem a 5k karakterbe, de az egy oldalba csupán
egyszer.)
Ad három, hogy habár imádom és szeretem a titkár kisasszonyt, de
akkor sem tartom jó ötletnek, hogy rá hivatkozunk, amikor ilyen
ajánlást készítünk. Nehogy már azért nincsenek fent a kgy anyagai,
mert hosszúak a beszámolók. Máshol kéne keresni a problémát.

Ja, és csak ebbe a két pontba tudtam belekötni, a többi - innen a
partvonalról - jónak tűnik.

Hát, ez lett volna az én ötven centem...

udv,
--
Pene