[Kepviselok] beszámoló formai ajánlások

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 28., H, 01:21:05 CET

Helló!

Egyet kell értsek Penével sok mindenben!

Ha lehetne egy kicsit fényezni magunkat (MATSZACS), akkor jelezném, hogy
mi az oldalra kirakjuk a szacsos meghívókat a honlapunkra
(http://matszacs.elte.hu) (igaz az emlékeztetőket még nem - azokon kicsit
pofozni kéne még, de ez is tervben van és már egy régebbi honlapos
megbeszélésünkön is szó volt róla!). A szacsos levlistára pedig a
beszámoló az alap (vagy nem?).

A másik dolog pedig, hogy megcsináltam a beszámolómat (igen, igen, már
most...) és kb 95%-osan kész van, de 10-es betűmérettel is 2 oldal lett
összesen (pedig tudtam volna többet is írni, de visszafogtam magam :) )(ha
valaki kíváncsi rá, akkor a matek levlistán utána nézhet :) ). De fontos,
hogy ez csak egy ajánlás (írta is Atesz, hogy el lehet tőle térni). Az
igaz, hogy néha a kevesebb több... Azonban a ló túlsó oldala sem jó (nem
túl tartalmasak az 5 soros beszámolók sem :) ). De alapvetően jó
kezdeményezés valamiféle egységesítés kialakítása!

Amúgy a honlapunkat ajánlanám figyelmébe mindenkinek, bár még erősen
készülőben van. Az egyik (számomra legkedvesebb) legjobb dolog rajta a
"gráfos" tantervi hálók, illetve ezek "flash"-es megvalósítása (ha
rávisszük valamelyik tantárgyra az egeret, akkor kirajzolja, hogy mik az
adott tárgynak az előfeltételei és arra a tárgyra mik épülnek. Szerintem
ez baromira hasznos (az excel táblázatoknál talán egy kicsit jobban
érthető és átláthatóbb...). Amőgy ha valaki ilyenre adná a fejét és nem
tudja hol kezdje, az jelezze! Egy link az említett dologra:
http://matszacs.elte.hu/node/14

Nos ennyit szerettem volna csak. Szép hetet mindenkinek!

Üdv

Ákos