[Kepviselok] beszámoló formai ajánlások

Váry Zsolt foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 28., H, 15:15:14 CET

Attesz leveléhez csak annyit fűznék hozzá, hogy igazából nincs
leírva az alapszabályban mi is egy szakterületi koordinátor
feladata... vagyis elég tágan van megfogalmazva, sokféleképpen lehet
értelmezni:)
Ez ugye abból származik, hogy minden szakon mások a problémák, ebből
eredendően mások a teendők. De így nehéz eldönteni, hogy mi is az
ami a tisztségemből származó dolog. Én csak azt írom le, amivel a
munkám során találkozom, ez nem egy magánjellegű napló...

      MSN: illuzion at freestart.hu
fogadóóra: Kedd 12:30-14:00