[Kepviselok] [Mentor] TTK HÖK arculat

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 4., K, 17:54:48 CET

Üdv!

Megnéztem az 1. pontodat, és a következő megjegyzésem lenne:
-a kézikönyvben szerepel három betűtípus, de nincsenek megnevezve, hogy
konkrétan mik (a .dot formátum meg elég random:)), de cserébe az elolvasás
inkább 30 s, szóval akit az 5 perc elriasztott annak hajrá:)

-az elte lógókat szerencsésebb lenne 3 külön fájlba tenni, mert így
trükközést igényelne 1 db logó kitevése valahova

-az uj_honlap link nem jó, mert a könyvtárat nagy U-val nevezted el;)

najó közben rászántam magam az új honlap megnézésére is:
-fekete pont a fizika szakterület kihagyásért

- a közéletbe szerintem beletartoznak az egyéb hallgatói mókák is, mint pl
KKlub & Mafihe (u.i. a hökön kívül is van ám közélet;)) sőt én
megkockáztatnám, hogy akár egy bridzs klub is odaférhetne valahogy, csak
hogy lássák az emberek, hogy itt tényleg van élet ezen az egyetemen és nem
mindenki egész nap kockul vagy berugik:)

egyébként alapvetően lájk

üdv,
Bence