[Kepviselok] [Mentor] TTK HÖK arculat

Dóra Lakatos ldori at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 5., Sze, 12:52:02 CET

Sziasztok!

A 2-es betűtípus nem túl szerencsés, mert problémái vannak néhány
karakterrel pl. ű .
Szerintem az egyesületek és klubok inkább a Campus almenüpontba illenének,
ahova még bekerülhetne még egy nagy adag információ pl. fénymásolás, ruhatár
stb. Ezenkívül a jutalomkeret bekerülhetne a közéleti pályázatok közé. A
honlapról még hiányolom az esély bármiféle megjelenését.

Üdv,
Dóri

ps:a helyesírás kicsit para az arculatos fájlban.