[Kepviselok] [Mentor] TTK HÖK arculat

Szociális Elnökhelyettes ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 5., Sze, 14:30:49 CET

Sziustok!
- külügy! nem akartok "külföldi hallgatók miniszteri ösztöndíja" menüpontot?
(tudok olyat, akinek idén pl kellett volna :S)
- az állami dokumentumok menüpontban a felosztás értelmetlen (a törvények és
a rendeletek is jogszabályok)
-a szakterületek meg tudják majd tölteni a felületüket? *szkeptikus*
egyáltalán nem gondolom, hogy felesleges lenne, de nem lenne jobban csip, ha
a szakter honlapok be lennének linkelve mondjuk egy egyelőre még nem létező,
de szerintem hiányzó "Hasznos linkek" pontban?
- a sportban legyen majd elérhetőséglista a sportösztöndíjasokról Jucc, hogy
tudjanak az arcok jelentkezni hozzájuk edzésekre
- a III./b,d,e,f,g pontok helyett pedig ezeket szeretném: (és ha lehet ne
legyen közben külügy és/vagy tanulmányi)

*         **Ösztöndíjak, pályázatok*

c.      Szociális

                                         i.      Rendszeres szociális
ösztöndíj

                                        ii.      Rendkívüli szociális
ösztöndíj

d.     Rendszeres tudományos ösztöndíj

e.     Rendszeres sport ösztöndíj

f.      Rendszeres közéleti ösztöndíj

g.     Egyszeri sport/tudományos/kulturális ösztöndíj

h.     Szakmai gyakorlati ösztöndíj

i.      Párhuzamos képzés kompenzációja

j.      Hallgatói jutalom

k.     Köztársasági ösztöndíj

- a Közélet menüpontba miért nem kérdezünk meg másokat, hogy szeretnének-é
bekerülni? Mák, hogy a Mafihével, meg a korreptesekkel pont jóban vagyunk,
de egész biztosan van más is aki tesz-vesz a TTK-n akár a tudtunk nélkül
(közéleti pályázatoknál néha meglepődünk mik vannak)

Orsi