[Kepviselok] [Mentor] TTK HÖK arculat

Hallgatoi Alapitvany - Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2011. Jan. 5., Sze, 13:06:01 CET

helló,

hát.
Ez gondolom annyira 1.0, hogy inkább 0.01. Remélem, csak egy ötletbörzére
készült anyagról van szó.

Két dolog.
Az egyik, hogy ha honlapot terveztek, és szeretnétek igazán tartalmas, sok
anyaggal bíró webszájtot (portál, az inkább jobb szó) készíteni,
kukkantson valaki a két éve megújult gólya CD-re.
Nem kevesebb, mint 2.5 hónap munka van mögötte, de olyan is a tartalma,
struktúrája. (ez alatt minőséget értek)
Az elkészítésben minden illetékes benne volt (tisztségviselők, mentorok,
stb) így lehet érdemes lenne átböngészni, mert a felépítés 80%-a
adaptálható.

A hejezsírási hibák gondolom csakk a móka kedvéért vanak bene.

feco